Back

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας- Ηλεκτρονική υποβολή εντύπων ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκαν οι παρακάτω Αποφάσεις του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων   με Αριθμ. 49758 (ΦΕΚ Β’ 2668/31.05.2022)

  • «Α. Εφαρμογή Συστήματος Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας – Υποχρέωση Καταχώρησης Ψηφιακών Στοιχείων σχετιζόμενων με το ωράριο απασχόλησης στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
  • Β. Tροποποίηση της υπ’ αρ. 40331/Δ1.13521/ 13-9-2019 «Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)» απόφασης του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων» (Β΄3520).

Κατά την πρώτη φάση εφαρμογής του συστήματος της ψηφιακής κάρτας εργασίας, η οποία άρχεται την 1η Ιουλίου 2022, εντάσσονται υποχρεωτικά στο εν λόγω σύστημα, μόνον οι επιχειρήσεις που ανήκουν στον κλάδο των Σούπερ Μάρκετ και απασχολούν συνολικά περισσότερους από 250 εργαζόμενους, καθώς και το σύνολο των Τραπεζών της Χώρας.

Οι λοιπές επιχειρήσεις-εργοδότες της Χώρας, εκτός των αναφερομένων στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, οφείλουν να προβούν στην απογραφική διαδικασία της ψηφιακής οργάνωσης του χρόνου εργασίας στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, για το σύνολο των εργαζομένων τους με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας, οι οποίοι απασχολούνται στην επιχείρηση εντός του χρονικού διαστήματος από 1η Οκτωβρίου 2022 έως και 30η Νοεμβρίου 2022,
συμπεριλαμβανομένου του δανειζόμενου προσωπικού.

Σας επισυνάπτουμε το σχετικό ΦΕΚ (Β’ 2668/31.05.2022).

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

το Διοικητικό Συμβούλιο

Κοινοποιήστε το στα Social Media